Sådäraaa

Har just varit ut med hundarna på en liten kvälls promenad och ska snart he mig i sängen. :) Akilles har bullefnatt och springer upp å ner i sängen är nog bäst att hålla sig undan är inte precis skönt när han springer in i en. :P

Annars ikväll har jag varit hos mamma och spelat lite å kollat vad jag får tillbaka på skatten, vart riktigt förvånad och väldigt nöjd :D :D.. Så jag tänkte mig en resa med mamma och Marcus skulle sitta fint. :P Men de får bli senare efter jag jobbat klart för sommarn. :D Skönt att man äntligen fått veta nu ska man bara deklare men de får jag göra imorgon så är de gjort. :)

Har även hunnit diska bort en massa disk, Marcus lämnar inte bara en tomhet utan också en hög med disk som man får ta itu med :P Men då har man något att göra..
De och kokat mig nå ägg till frukosten imorgon så slipper man göra de imorgon. :)
Anton och bellan kommer även imorgon så då får man vara med dem denna vecka. :) Skönt att man får några dagar med familjen man träffas ju inte allt för ofta. :)

Solen får gärna lysa imorgon så man tar sig ut på en promenad, eller ja hela veckan hellst. :)

Bara hoppa i säng nu då. :)

Godnatt & hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0