Onsdag

Vaknade av att min bror kom hit och skull hämta en nyckel så sov ju inte allt för länge idag. :) 
   
HAHA Akilles kom och snora över typ hela mig var ju inte precis nådigt. :P Söt skit, sen står han bara och kollar på en som man vore dum :P då vet ni de.
Idag hade jag tänkt städa får nog ta samhäller imorgon hinner inte med städningen annars. :P Blir ju att vara med familjen under påsken så städningen hinner jag inte med då. :) Så städar dag idag då. :)
Skulle ha haft nå påskpynt med men de har jag icket. Får köpa någon påsk blomma å nå fjädrar av något slag. :) kanske man måst he sig ut ändå. :)

Nae ska dricka mitt kaffe och sen ta fram alla städ grejor å sen sätta igång så de blir gjort idag :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0