Onsdag

Typiskt att när man vaknar ska man se att de är vitt ute igen nu får gärna sommarn komma så man slipper snö, slask och halkan. Vill ju ha sol å värme..

Fick en fin present av kisse igår när jag skulle ut med hundarna. Först och främst så var en annan katt på bron så jag skickade iväg den och sen börja jag se vars min katt är så då hör jag han mjaua och ser även att han sitter och äter på något avlångt och vitt. :S Bläää, skit äckligt när han tar hem sina byten och lägger dem på bron men han vill ju såklart bara visa mig att han varit duktig. Är ju som små svårt att tycka han är duktig när de är så vidrigt. :P
Han får gärna visa upp dem men sen äte dem på någon annan plats än bron hellst ute på parkeringen eller i skogen. :)
Vill ju inte precis att Akilles eller Aragon ska äta de heller.





Ska nog ta mig något att äta och sen he mig ut på en promenad med hundarna. :)

Såg även att nelly hade rea och gjorde ett försök att klicka hem något men tappade suget efter ett tag, haha vad hände? :P

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0