Måndag

Ovanligt härlig måndag må jag då säga, denna dag brukar man ju vara så anti men inte denna gången. :P Härligt väder ute så de kan man ju inte klaga på precis. :)

Har varit ute med mamma på samhället idag och köpt hem lite grejor hittade ett par leggings på mimmis så nu har man äntligen de med eftersom de flesta jag redan äger är trasiga.
Köpte mig nå mappar på dollar så man håller mera koll på räkningar och annat viktigt så de har jag roat mig med ett tag. :) Skönt att slippa se en massa papper i skåpen och när man ska leta något så tar de tid att hitta de men inte nu. Måst nog köpa hem några till Marcus.
Annars ska jag snart bege mig till mamma och äta nå middag och sedan ska vi nog spela lite wiii :D

Söta mamma har även deklarerat till mig idag så då behöver man inte tänka på de.

Har även börjat följa hockeyn på teve, ganska så intressant ändå. :P

Nae ska kolla lite på datorn och sen he mig iväg. :)

Hade bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0