Ibland vill man att allt ska vara annorlunda

Då var de kväll igen och denna dag har gått ganska fort ändå. :) Har haft våran tjejkväll men lite annorlunda nu när bellan och Anton var med men de va lika trevligt de med, lite god mat och en massa prat :)
Har även fått höra min älskling röst har bara skrivit med han de senaste dagarna men han lät inte precis pigg, stackarn har ju åkt på en förkylning. Men snart är han hemma och får vila upp sig lite. :)

Imorgon blir de att ta en lång promenad med hundarna vill hellst ha en sol som steker en i anstiktet med. :) Man njuter lite extra då av att vara ute i naturen. :)
Ska snart gå och lägga mig å läsa en tidning som jag köpte idag :) perfekt när man vill bli trött.

Sen önskar man såklart att saker och ting vore annorlunda jag längtar efter så mycket just nu men de känns ändå som vägen dit är väldigt lång. Önskar att den vore lite kortare än vad den känns nu..
Alla dessa tankar som snurrar runt..

Stänga ner datorn och krypa ner vid hundarna som redan sover. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0