Fredag :)

Ja då var de äntligen fredag igen och imorgon får jag hem min babe. :)
Idag ska jag ta en promenad med hundarna eftersom de solen är framme så får det bli en lite längre :) Skönt att få komma ut lite för igår var jag mest inne å städa. Men forfarande lite saker kvar att göra. :)
Bäddade rent innan jag skulle gå och lägga mig, ja man somnade ju väldigt fort, lent och skönt å inge jävla grus. :P Helt sjukt vad mycket hundarna, katten och vi drar in men så går de när de får sova i sängen. :)

 

Tro de eller ej så har jag även lyckas he in bilderna från kameran på datorn. :)
Så nu kanske de blir lite mera bilder hära istället för bara text. Men sen så är man ju kanske inte den mest seriösa bloggaren heller, jag tycker de är roligt att se tillbaka senara på vad som hänt i ens liv. :P

Gjorde om lite i köket igår satte upp lite blommor som jag fått av Nina så de blev lite bättre än bara vita tråkiga skåp. :)



Resultatet.

Sen idag ska jag nog traska iväg till konsum för att handla till ikväll för jag och mamma ska grilla :) Man kanske skulle ha köpt en vinare också.
Även hinna städa klart och kolla på en ny dammsugare och ett överkast till sängen så kanske man slipper allt grus :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0