Fredag

Blev lite shopping igår men hittade inte allt för mycket vart som mest underkläder men de behövdes lite nytt. Sen köpte jag ett överkast till sängen, kuddar, vikter som man ska ha på benen, lite kläder och sen vart de inte så mycket mer. :) Skönt att inte ha spenderat allt för mycket iaf..

Idag har jag då köpt mig en ny dammsugare och vilken skilnad de vart, har aldrig varit så lycklig över en dammsugare som jag är just nu. Så nu kanske de blir roligare att städa :) Äntligen!!!

Ska snart bege mig till mamma för att träffa Anton, mamma skulle även bjuda på köttsoppa och de är ju inte helt fel. :) Sen har jag ingen aning vad som händer senare idag men de märker man.

Blev ett kort inlägg men jag kom inte på så mycket att skriva om. :P


Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0