2012-04-02

Då har ungefär halva av denna dag varit. :P Har varit ut med hundarna på en promenad men blir nog en lite längre prommis ikväll. :)
Ska nog snart ta och göra mig nå mat så kanske man blir på lite bätte humör. Ganska så tragisk dag att inte ha något att göra men hittade just en rolig kläsida så ska kolla om jag hittar mig nå fint att unna mig. :)
Då vart man lite på bättre humör..

Vill ha min deklaration nu så man får se om man får något tillbaka på skatten, blir ju så nyfiken.

Får se om man kanske ska gå till mamma senare och spela lite wiii :P

Vart då ingen storvinst igår på bingolotto heller, turen var inte på min sida igår. :S

Onödigt inlägg men bra tidsfördriv. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0