1 April

Ser att de är många som drar några aprilskämt här och där och visa är ju bättre än andra. :) Är nog bäst att hålla sig hemma så man inte går på en massa för jag är väldigt lättlurad. :P
Är så typiskt att tiden ska gå väldigt sakta nu när Marcus farit försöker fördriva tiden lite, bingolotto börjar då snart så man kan ju då hålla tummarna om någon storvinst :-) 

Vilket skit väder de är idag med, blev ju lite ljusare där ett tag men sen när jag skull bege mig till mamma för att gå ut med Figo & Svante så börja de snöa å blåsa igen :S Suck...
Ska nog bege mig ut med mina hundar igen så de är lugn ett tag iaf. :)

Börja känna att illamåendet börja komma för magen vill ju som ha sitt egtet lilla liv. :S Hoppas de går över snart  att må illa är inget jag älskar precis..

Nae bara kolla om de kommit in nå nya kläder på gina å nelly dära kan man ju sitta ett tag å glo. :P Men bara glo än så länge. :) Fast jag har ju ett presentkort på Nelly som jag inte använt än men de kanske får vänta lite till :)

onödigt inlägg jag vet men har man tråkigt så har man. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0