Snart såå :D

Imorrn är det en vecka kvar tills jag och mamma far iväg till Turkiet och är där 1 vecka, ska bli sååå skönt och vi kommer att bo på ett väldigt fint hotell i belek och såklart tog vi ju allinclusive så denna resa kommer nog bli skit bra :D  Första gången jag far utomlands med och det blir andra gången jag flyger men det kommer nog gå fint :)... Men jag börjar ändå bli lite nervös men lär väl va skit nervös nästa vecka.. :P

                                                                                 Bild lånad från google..

Det bästa är ju att havet ligger bara några få steg från hotellet plus att vi tog ett rum med balkong så vi får havsutsikt :D.
Bara hoppas på toppen väder med för hära hemma är ju vädret inte precis på topp.. :P

Annars då blir att fara till Luleå imorrn med mamma för en lite shopping tur så ska köpa saker som kan behövas och nå ny bikinis plus lite sommarkläder om det finns kvar :D..
Sen ska jag köpa lite saker till lägenheten om jag hittar något då.. :)

Var till Deppis igår för att fira Stina, var trevligt med lite prat och smörgåstårta :D

Nae nu ska jag kolla runt om jag hittar nå snygga gardiner..

Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0