September månad..

Hösten närmar sig och det är lite små mysigt :)

Annars är denna månad bara jävligt jobbig.. Allt kommer tillbaka, känns som man går igenom samma sak gång på gång och så kommer det vara i alla dessa år.. Snart är det 2år sen och den dagen närmar sig.
 Jag gruvar mig och mår bara jävligt dåligt..

Ska bli skönt att få komma iväg till Turkiet och bara få vara med mamma, bara få försöka njuta och må och låta tankarna gå till något annat..

Saknaden efter dig blir bara jobbigare för varje år som går och kommer..

Annars så har jag beställt hem hallmöbler från jotex för de hade något erbjudande och då passade jag på och det blev skit billigt :D Får bara hoppas att det kommer att passa in i våran hall då..
Sen ska jag klippa mig den 12sep var på tiden börjar få väldigt långt hår och slitet såklart... Så passar perfekt innan man far iväg till utlandet.. Som för övrigt är 2 veckor bort :P..

Skulle jobba från 10-13 idag men när jag kom på jobbet så blev allt ändrat och ska jobba från 15-18 ist :D En ganska ovanlig tid men det var kris och såklart man ställer upp och jobbar då :) Plus då får jag ju mina timmar ändå idag så blir bra :)

hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0