Nervös, Glad, överlycklig, mera nervös och väldigt nyfiken :D

Så känner jag mig just nu för om någon timme så åker jag och mamma till Luleå och sedan kl 16:25 vidare till Turkiet.. Första gången jag far utomlands och andra gången jag flyger :D Är väl flyget jag är lite nervös över men som tur var har man underbara personer runt om en som gör mig lugn :).. Blir väl att ta ett vinglas eller 2 medans man väntar på flyget... :P Sen har jag ju köpt nå åksjuk tabletter som man ska bli lite trött av så passar perfekt bara dem funkar dåå.. :D

Gårdagen var då underbar jobbade  till 15:00 och jag tycker verkligen om dem jag jobbar med jag fick en kram av de som jobbade då och lite lugnande prat så är inte lika nervös som innan..:)
Sen på kvällen kom mina underbara vänner med min födelsedagspresent :) Och jag bara älskar den, fick 6st stora & fina vinglas och sen 3st vinflaskor :) ÄLSKAR ER <3
Kommer sakna mina flickor väldigt mycket under denna vecka :)

Sen så kommer jag ju helt klart sakna min UNDERBARA ÄLSKLING MARCUS <3.
Kommer sakna mina gubbar som faaan men det ska nog gå bra, en vecka går ju ganska så fort. :)

Ska bli skönt att lämna det  regniga vädret och komma  till solen (hoppas jag då på).. :P

Nae nu ska jag gå ut med mina älsklingar sen vidare till Marcus och pussa å krama han sen åker vi :D

Hoppas ni kommer få det underbart hära hemma för jag och mamma ska ha det underbart i Belek :D

Puss från mig så länge.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0