Borta bra men hemma bäst.

Turkiet resan var toppen och jag och mamma kände oss vädligt nöjda. Allt var som vi hade tänkt oss att de skulle vara. Det var varmt och skönt och att bada i havet varje dag var toppen plus värmen..
Sen fick man ju bara gå och hämta vin, öl, mat och dricka hur mycket man ville :D
Maten dära var även väldigt gott och en massa nya efterrätter varje dag :P Plus en massa frukt med som var super goa.. :) Men man blev lite less att bara äta kyckling i slutet men det gick bra de med.. Det enda negativa var väl att kaffet och mjöken smakade skit så man njuter verkligen mer när man dricker kaffe nu :P
Flygningen dit och hem gick väldigt bra var bara nervös i starten men annars var det ingen fara..

Nästa gång ska marcus med var det som var skit jobbigt att vara utan han, hade nog gått bättre om man fick prata med han i telefon varje dag me det var ju så jävla dyrt så ringde en gång och smsade lite.. :) Men nu är man hemma och det är super skönt att få börja om på sitt vanliga liv igen :D...
Köpte som inget dära heller bara en LV börs och en mysig tröja plus en jäger till Marcus :D..

Det värsta är väl att man åkt på en förkylning och de suger skulle jobba idag men jag kände att jag inte vill smitta ner alla andra plus att ta en vilo dag för sig själv och bara äta alvedon :P För imorrn ska jag jobba iaf..
Man måst ju få in lite pengar denna månad iaf :)...

Kan säga att de är väldigt skönt att vara hemma och bara invänta vintern :D Plus att solen har ju som även tittat fram hära hemma med så kanske man får lite sol och kanske lite värme innan allt blir vitt och kallt... :P

Bilder från Turkiet kommer nog upp lite senare för mamma har alla bilder hemma hos sig :P

Nae ska göra mig lite mat sen måste jag iväg och handla lite på lilla ica så man klarar denna dag :)..
Ska även kolla runt lite på höst och jul gardiner :P
Nae hade så bra. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0