Usch...

Vart inge jobb ikväll känner mig inte pigg och vill inte smitta ner alla. Får försöka att satsa på att bli frisk ist.
Är less att vara sjuk nu och blir ju inte bättre heller.. For på apoteket och shoppade lite saker som behövs. :P
Så nu kanske man kan bli frisk.
Sen det hära vädret som man fick idag var väl inte så uppmuntrande..

Det som var på arbetsförmedlingen var väl inte så mycket att hurra för. Men fick med mig en katalog med utbildningar i Umeå, så får väl se om jag hittar något som är intressant :P

Jag och Nina har nu änligen lyckas fixa halkskydd till trappen, nu behöver man kanske inte slåihjä sig när man ska ut med hundarna. De vill ju oftast rusa ner för trappen men inte jag. :P
Kommer nog funka fint.

Nae nu ska jag sova en stund och sen ska jag göra någon gomiddag och BLI FRISK..

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0