Torsdag..

Pengarna kommer in på kontot, pengarna är borta från kontot.... Ja alltid lika roligt att få lön men mindre roligt att spendera dem på räkningar.. Ajja bara le och vänta på nästa lön typ :)

Annars så har jag åkt på hosta nu också.. Gör ju min förkylning mycket roligare.. Eller så inte.. :S
är less dena förkylning nu..

Var ut med hundarna på morgonen och fy fan vad halt det var. Gick ju typ inte ens att ta sig fram.. Skit väder..
Då kan det få komma snö ist.

Vid 1 tiden ska jag följa med Nina på arbetsförmedingen och kolla på någon mässa som det har. Man får reda på mer om utbildningar och jobb, så kan ju vara bra att gå på..
Sen blir det jobb och efter de har jag nog helg.
Om jag inte får någon bokning för imorrn.

Vill ha jobb bokningar för nästa vecka med. Är ganska skönt om man får bokningarna någon dag tidgare så vet man vilka dagar man ska jobba :P Så får man försöka planera in något annat på de dagar man inte jobbar..
Menmen..

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0