Tjejkvällen.. :P

Igår jobbade jag då hela dagen ungefär och sen vart de hem och göra sig klar för tjejkvällen på lappis.
Vart en helt okej kväll och 3st goodiebags gjorde kvällen lite roligare. Var ganska mycket och bra saker i dem så ska inte klaga :) Annars var modevisningen väldigt intressant, mycke snygga kläder.. Måste nog shoppa lite nästa månad :).. Men vart en lugn kväll annars synd att tröttheten tog över plus en dunkande huvudvärk.
Så jag gick hem med mamma runt 11 tiden och for ut med mina hundar sen somna jag.. :)

Skönt att även marcus kom hem någon timme efter :).

Sen är det ju hur skönt som hellst att inte vara bakis idag heller. Blir väl lite bingolotto och mys ikväll antingen utan marcus eller med.. Tur man har hundarna iaf, mina älsklingar :)

Hittade en bra sida i fredags som hade väldigt fina hundsaker och hittade en kloklippare som känner av vars pulpan är när man ska klippa. Så den ska jag beställa hem idag hade jag tänkt..
 Hoppas den funkar för på Aragon är det väldigt svårt att se pulpan på plus att han tycker verkligen inte om att klippa klor.. Hoppas,hoppas att denna funkar..:)

Kort och gott om de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0