Tisdaaag :D

Varit på arbetsförmedlingen och fixat papper plus skickat iväg dem.. :) Så hoppas på att allt ska funka så jag får ut något av detta..

Sen blev det att ta ut lite pengar till mamma för resan som jag var skyldig henne.. Kan säga att det sved lite.
Efter det for vi och fikade på hans på hörnet.
Skit mamma som åker iväg tilll utlandet nästa fredag igen.. Tycker inte alls det är fusk.
Blir då husägare iaf i 2 veckor för jag ska passa Figo och Svante. :) Men ska nog gå bra det med.

Sen så vart jag över taggad på halooween (eller hur fan de stavas) helgen. Varför vet jag inte, vet ju inte ens vars man ska vara eller vad man ska göra.. Ajja antingen blir det att sitta hemma och smutta på ett vinglas eller så blir det utgång. Men det återstår att se.

Nae nu ska jag vänta på att Marcus ska sluta så vi får he oss iväg och köpa lite hundmat och mat till vi :P
Sen blir det väl teve och försöka bli frisk.

Blir ju upp tidigt imorrn för jobb :D

Hade bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0