Rubriker tycker jag inte om..

Har jobbat en stund idag och nu ska jag snart ut på en liten promenad med hundarna :) Sen ska jag väl försöka göra mig nå lunch och sen kolla runt på lite nya skoter kläder, hjäm och om det kommit ut nå jul inredning...
Har kommit på en väldigt smart sak att göra ute på bron så får hoppas det funkar, gör det de så kommer det nog bli lite mysigt.. :D Sen är det ju något man kan ha både under sommarn med.. :)

Jag vill ha så mycket nytt till lägenheten sitter och kollar varje dag på något men bli typ snål och sen är det så dyrt det mesta så det skiter sig alltid. Sen vet man ju aldrig hur mycket man får jobba så man kan ju inte sitta och beställa hem en massa och sen inte ha råd med det... :P Man måste tänka till ibland.. :D

Nae det hära var ju onödigt.. :P

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0