Rosa bandet.




Har sett på rosa bandet galan och gråtit lite. Usch så hemsk denna jäv ska sjukdom är. Vem fan kom på att vi människor ska drabbas av detta. Oftast är det ju helt oskyldiga som inte vill något ont.
Lyckades köpa mig årets band för det har varit slut innan men nu idag fanns det :P
Tycker dom är ganska så snygga ändå. :)

Annars idag så har jag jobbat och sen följde jag baby och kollade hans syn :P haha så han ska få sig ett par glasögon snart :) han var så söt i dem, kanske inte i jobbar glasögonen som han prövade men nae han var söt ändå :P
Kanske man får sitta och mysa med han i soffan nu ist för att han ska sitta på golvet och väldigt nära teven :)
Man kan ju alltid hoppas.

Imorrn blir det ett kvälls pass på jobbet och äntligen en kort kväll till 20:30 ska bli skönt. :P
Lär väl vara ganska mycket folk på samhället imorrn med eftersom alla affärer har kvällsöppet.
Men det är väl trevligt för de som ska dit :)

Jo har nog hittat mig en skoterdress :D så sjukt mysig och ganska så snygg ändå.
Marcus hade betsällt en och kom hem med de idag så jag prövade och guuuud så skön de var :P
Säger inte än vad det är för dress, men blir nog kanske en likadan som baby för de andra färgerna var så fula.
Passade inte mig alls i smaken. Plus det är samma färg som skotern så blir nog bra :P
Måste bara inhandla en ny hjälm med.
DYYYYYRT..
Får hoppas jag får jobba mycket i vinter så man har råd med lite roligheter :D
Väntar spänt på mera bokningar..

Är fortfarande sjuk, vaknade inatt och trodde inte att jag skulle kunna jobba idag.
Men med två ipren och lite c-vitamin plus mera sömn så gick det fint. Var bara lite små trött mn gick super :P

Nae nu ska jag gå och lägga mig med mina gubbar :)
Hade bra
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0