Onsdag..

Blir så jävla arg hur saker och ting ska funka egentligen. Ajja inge mer energi åt de nu.

Vart en stresig eftermiddag igår på jobbet men klart man ska ha några såna dagar med. Men allt blev då gjort iaf och det är ju huvudsaken. :)
Idag blir det att jobba kväll, får hoppas på en lugnare jobbar dag/kväll:) Sen så har jag blivit erbjuden ett annat vik men just nu så får jag ju jobba en hel del åt hemtjänsten så det viket kommer jag ta när det är lite mer ont om jobb.  Men jag tror ändå de skulle passa mig bra.
Men måste fundera lite mera på den saken. När man har två vik så vill man ju inte säga nej för mycket till att få jobba. SÅ det kan ju köra ihop sig ibland just därför väntar jag ett tag och ser hur der blir framöver.

Blir vä att städa och tvätta lite innan man börja jobba :)

Somtimes when you give up on someone,
it´s not because you don´t care anymore,
but because you realaize
they don´t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0