Missenträsk :)

Har varit en mysig, lugn och skön helg i missen kan behövas lite såna helger med :P.
Har iaf bastat och varit ut och kollat runt och Marcus har visat mig liter mera saker som finns runt om missen :)
Lika mysigt varje gång man är hära. Älskar att vara runt alla dessa undebara hundar och bara få vara :)
Plus att mina gubbar, Akilles och Aragon får springa lösa hära så de har nog fått springa av sig en hel del.
Underbart att bara släppa ut dem..

Snart blir det väl att dra sig vidare hem och ha en mys söndag med bingolotto och någon film :)

Nae nya tag imorrn ska ringa om lite jobb eftersom jag inte fått någon bokning för veckan så är det lika bra att hoppa på det andra vikariatet, bara det finns kvar då :P


Älskar er mina gubbar <3

Nae hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0