Mihiihii

Jag och Marcus har varit kung i köket idag :P inte ofta vi står och gör middag tsm, men idag lyckades vi med det. Blev hemma gjorda köttbullar och egen potatismos.. Ja gott blev de då :)

Känner mig inte alls kry är seg i kroppen och halsen vill inte vara med mig..
Blir väl att se lite på teve och ut med hundarn sen sova :)
Får dricka en massa te med. Har hunnit få i mig 2 koppar iaf..
Funderar på om Akilles är sjuk med, han har varit ovanligt lugn idag och jag har inte behövt springa efter han och kolla vad han gör.. Han har varit med mig i soffan och sovit.. :)
Kanske lilgubben inte är kry. :( Nae det får vi då hoppas på att han inte är.

Nae nu ska jag göra mig lite mera te och känna lugnet plus försöka bli frisk..
Mysa lite med Akilles och Aragon med. :P

Hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0