Måndag på nytt.

Ja shit vad veckorna går fort, ny vecka och nya tag :) Jobb onsdag, torsdag och möte med arbf imorrn :) Blir tt skicka iväg lite papper som förmodligen kan göra mig lite glad.. :)

Annars har helgen varit toppen har haft riktigt kul, så tack alla som var med :P Men tack vare denna helg är jag svullen i halsen, ont i hela kroppen och sjuk igen.. WIHoooo..

Igår var jag då helt slut hela dagen mådde inte dåligt och hade inte ont i skallen, utan jag var bara så trött men kan bero på att man var påväg att bli sjuk.. :P
Mamma ville att jag och Marcus skulle med och se jägarna 2 och det gjorde vi. :)
Var väl helt okej men inte så bra som jag trodde den skulle vara. Den var ganska obehaglig och långvarig. Men blev spännande i slutet.. Men slutet kunde ha varit lite mer annars. Blev som met 1an lite.. Menmen nu har man då sett den med. :P

Men nästa helg blir en lugn helg. Blir att åka till missen och vara hundvakt, sen stan på lördag :D
Plus en massa mys med gubben. Som förövrigt har varit väldigt mysig i helgen :)...
Älskar dig Marcus de vet du <3

Jo morotskakan blev skit god, är så stolt över mig själv att jag kan baka haha :P
Blir nog att baka lite mera till veckan :P

Nae nu ska jag beställa kloklipparn till hundarna :D Kan ju berätta sen om den funka som den ska.. Vill ju inte ha blod överallt. Nae guds så hemskt..

Nae men seriöst hade :D

Kommentarer
Postat av: Annica

vad glad jag blir när du skriver så att jag har något att läsa om dagarna <3 ;-) och jag vill veta sen om kloklipparen är bra :-)

2011-10-24 @ 15:11:56
Postat av: Emmelie

Du kanske håller på att bli sjuk för att du gjorde snöänglar i lördags:)

2011-10-24 @ 16:33:11
Postat av: thea

ja det kan bero på de Emmelie :P

Men vad bra Annica att du tycker de <3 Yes ska skriva sen om den funkar bra :)

2011-10-24 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0