Måndag på nytt.

Ja denna förkylning vill verkligen inte ge sig och nu har man fått hostan från helvetet...
Ajja får hoppas man blir frisk tills nästa år iaf.. :P
Tänkte sova ut idag men icket, mamma ringde kl 8 och ville att jag skulle hjäpa henne att flytta en stor jävla hylla eller vad man ska kalle de för att hon håller på att lägga nytt golv i tvrummet. Ja var bara he sig dit och flytta den och sen tillbaka till lägenheten och fortsätta sova. Gick ju skit bra, somnade 11 för jag började hosta som en galning..

Ajja hon ringde och väckte mig igen kl 12 (mera acceptabelt) och sa att hon köpt något till mig men vad vet jag inte. :P Får jag väl veta senare när jag ska dit.. Men är så jäkla nyfiken av mig. :P
Ja hon är förlåten för att hon ringde och väckte mig imorse :).

Sen så kom ju min kloklippare i fredags den som ska känna av pulpan så man inte klipper i den.. Ja den är ju som lite knepig vet inte om det är för att den är för stor för Aragons klor eller så måste man öva lite mera för den blinka då hejvilt :P Tog ju medium för small fanns inte men ja får försöka lite mera. :) Klorna vart då klippta på hundarna så nu är de gjort för denna gång. :P

De var det.

Snart ska jag ut på en promenda med hundarna måste ju passa på nu när det är fint väder, ganska varmt och när jag har lite energi som man tappar totalt när man är sjuk.. :P
Sen efter det ska jag dricka en stor kaffekopp igen och kolla på doppresenter till lilla söta Samuel.
Måste ju hitta något fint för att jag tycker om lillskiten väldigt mycket och hans mamma också (som vän). :P Så ska se om jag får ihop något roligt :)
Sen bär det av till mamma för middag. Måste ju passa på att vara med henne eftersom hon åker till utlandet på fredag.

Ingen vinst på bingolotto igår heller, var nära en ifrån 100000 men det kunde man ju glömma och bara drömma :P
Nae men hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0