Helg. :)

Nu har man då fått helg, eller jag om dom inte ringer imorrn och behöver någon som kan jobba då. Men annars har jag helg och nu hela helgen med :) Har ju jobbat de sensate så äntligen får jag lite tid att mysa med mina gubbar :)

Har jobbat till 11 idg så blev en kort och skön dag.. Varit och handlat nå mat har jag då också hunnit med, råkade följa med en liten blomma med :P Tycker det är fint med lite olika blommor i fönstrerna.. På tal om fönster så tänkte jag tvätta dom. Har inte gjort det än kan ju vara bra att göra det innan vintern. Sen så ser man ju ut lite bättre :P

Annars är jag då på bättre humör idag än vad jag var igår..
Hade en sakna pappa dag igår med, så kan ha varit de som gjorde mig lite sur. Men såna dagar måste man ju få ha med...
Usch vad jag saknar han. Kan inte fatta att det var 2år sen jag fick träffa min älskade pappa. Nu ser man bara på bilder och minns tiden man fick med han..

Menmen. Nae bara he sig ut med hundarna och sen börja städa lite  :P Akilles kom just och la sig på mig är väldigt skönt med en 40kgs klump som ska sitta i ens knä :) Tycker om han lite iaf :P

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0