Fredag..

Faan att man aldrig lyckas bli av med denna förkylning.
Men när marcus slutat ska vi dra iväg till missen så då får vi försöka bli frisk..
Eftersom bubben med är sjuk, kanske därför vi aldrig blir friska. :P

Blir nog att bada bastu och bara mysa.. Blir mest troligt inte stan heller :S men vi får väl se.

Tycker synd om hundarna som inte får sig någon lång promenad. Men jag har som sagt ingen ork eller energie nu när jag är sjuk. Så de får springa av sig i missen ist :D
Och för en gångs skull så är Akilles lugn, han ligger just nu och sover utmed mig :) Då är han ganska så söt.

Min kloklippare har även kommit så ska hämta ut den med :)
Den ser ut såhära.



Nae nu ska jag packa de saker som ska med till missen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0