Skoterkläder..


Detta är då modelen jag hade tänkt mig :P En skoteroverall från tobe, hur bra som hellst för det kommer ju inte in nå oönskad snö här och dära..

 

 

Varför ska det vara så svårt att bestäma vilken man vill ha.

Dem är ju som ful,snyggg tycker då jag iaf.  Men den snyggaste färgen är ju just den Marcus har, Den röd/svarta. Men då känns det så dumt att beställa en likadan :P Klart rosa var ganska snygg men var lite för ljusrosa plus fanns inte i rätt storlek. Annars hade jag nog beställt hem och provat. Man vet ju aldrig om de är snyggare i verklighet än på bild..

Marcus skryter då om hur skön hans är så måste nog fixa mig en :D

Nae he sig ut med hundarna sen vila lite.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0