Fin,fint..

Idag är det en bra dag iaf än så länge. Solen är framme, det är inte så kallt och jag är på bra humör :P Kanske för att det är fredag.. :P
Har hunnit varit ut med hundarna på morgonen, fått i mig en kaffekopp och sen startar en tvätt.. :)
Nu ska jag iväg på lilla söta ica och handla till middagen och sen till ingridienser till min morotskaka som jag hade tänkt göra efter jag varit ut med hundarna på en liten promenad.. Vet inte om det blir en skogspromenad idag kanske :P Jaa vi får väl se..



Sen ska det tvättas mera och skura lägenheten lite. :P

Vet ej vad man skulle ha gjort i helgen heller men det får man väl se lite senare :P Skönt att man är ledig iaf..

Jo ska ringa till det andra vikarietet och höra om jag får börja gå intro nästa vecka :) Måste ju pröva på med något nytt.. Sen skadar det ju inte med 2 jobb helller så länge man inte jobba ihjäl sig, men de tror jag då inte :P

Sen så är min blogg lite tråkig eftersom jag inte lägger ut några bilder.. Men min älskade hund ni vet AKILLES bet sönder min kamra på min mobil så därför kommer det bara gamla bilder :P eller bilder från google.. :P
Men blir nog stan nästa helg så då kanske man ska köpa sig en kamra. :P Nu när man är duktig på att skriva hära varje dag så kan det ju vara roligt med några bilder, fast jag nu inte är någon STORBLOGGARE..
Bilder är väl roligt ändå..

Nae nu ska jag ta min hoj till lilla söta ica så man får något gjort idag :P
Mohahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0