Du vackra dag.

Solen börjar komma fram bakom molnen och det är ju roligt att man fått se lite sol i några dagar nu, gör ju att hösten blir så mycket mysigare.. :)

 Ja i veckan blev det att jobba ganska mycket ska jobba kväll idag och sen ett morgon pass imorrn plus em med :D Bli lite strö-timmar sådära men vafan bätte än inget.. :P Sen blir det att jobba lördag och söndag med.. Sen får man hoppas på att fler bokningar kommer.. :)

Efter jag jobbat igår for jag ut och åt lunch med min älskade Annica och lilla Samuel, som för det mesta låg och sov men gullig är han. :) Satt och pratade i några timmar och gud så skönt att få träffa henne. Blir väl en resa till pite någon helg och få se hur de bor i huset :)..

Väntar för övrigt på några gubbar som skulle komma idag och byta filter, får väl se när de dyker upp. :P
Före 4 får jag då hoppas iaf..
Sen blir det jobb och sen hem och  bara mysa sig ner i sängen eller vid teven :D

Nae hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0