Älska glömma och förlåta...

Livet är inte rättvist på något sätt. Varje dag får man kämpa för att försöka känna sig lycklig och att man finns.
Varje dag är en kamp att nå sina mål i livet..
Varje dag står JAG och stampar på samma ställe för att någon gång kanske ska få förtroendet att ta ett steg framåt.. När man kämpat hela sitt liv med det mesta så orkar man inte mer tillslut.. Jag har fått kämpa med skolan, vänner och sorg.. Men nu är det nog jag kan inte berarbeta saker och ting och heller inte tänka klart när det är så mycket annat runt omkring mig som tar all min energi.. Spelar ingen roll på vilket sätt man säger eller gör saker och ting i slutändan står man själv endå... Hur fan än man gör så är man alltid som bortblåst..
Så nu orkar jag inget mer, tänker inte lägg enegri på något jag inte kommer att ha kvar i slutet endå..

Kommer enbart från och nu bara tänka på viktiga saker och försöka leva ett liv som man själv vill leva kommer och bry mig om de personer som står mig väldigt,väldigt nära.

Hur man än vrider och vänder på saker så är det typ i slutet mitt fel..

Nu är jag less att må skit nu är det fan på tiden man börja försöka göra något för sig själv.
Så nu ska jag ta mina steg framåt och leva de liv jag vill leva och det är med dem som vill vara med mig.



Om du har människor i ditt liv som du inte mår bra av har du
ansvaret att se till att relationen förändras eller avslutas.



Kommentarer
Postat av: annica

helt rätt! <3

2011-10-05 @ 12:21:31
Postat av: Sara Bakke

gumman då! jag kommer alltid att finns och det vet du, och det har jag sagt! håller de jag lovar. <3

2011-10-05 @ 17:57:35
Postat av: Emmelie

helt rätt! Det känns skönt att vi pratade ut och bestämde oss för att gå framåt och inte bakåt. Eller stå stilla för den delen.. Så tack för att vi kunde prata.

2011-10-05 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0