Walk The Line

Är nog en av det bästa filmerna jag sett. Älskar filmen, skådespelarna och låtarna :) Måste se den sen igen tror inte jag har lyckas att se hela än :P Men den är bra för de..

Blåser ganska mycket ute just nu med men det kan ju bero på att det är + grader ute igen :)

Syrran skulle komma och gå ut med hundarna tidigt imorrn så jag får sova ut och hundarna med efter de varit på sin promenad då.
Svante försöker få mig att stiga upp kl6 varje morgon men det går inte så bra så han somnar om lika fort. :P
Fast i lördags så steg jag ju upp kl6 och då fick jag väcka han ist :P 

Men imorrn får jag sova ut, behöver lite extra sömn har blivit för lite i helgen känner jag.

Imorrn eller ja idag så ska jag nog städa lite hära i huset. Kan behövas, har stökat ner lite :P
Så blir en städar dag imorgon och försöka skriva på ett jävla papper som jag måste skicka in. Trodde det skulle bli slut med de men nae kommer typ nya hela tiden som man ska fylla i. Allt är så noga nu förtiden. :P
Ajja bara fylla och hoppas på att det blir rätt :P

Nae nu ska jag försöka sova så jag kanske inte sover bort hela dagen imorrn :)

Godnatt
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0