Torsdag

Ja vad skulle man ha hittat på idag då.. Finns inte mycket att göra än att städa ser det ut som.
Gå ut med hundarna på en lång promenad ska jag då hinna med och sen så återstår det att se vad denna dag har att erbjuda..

Snart är det då helg igen men känner inte samma glädje för helgen som jag brukar göra.. Ajja.
Blir att tända ljus på pappas grav fredag å lördag och sen blir det nog en lugn helg för mig iaf..
Har inget sug alls att gå ut.

Flyttar ju till mamma imorrn med så måste packa det jag ska ha med mig :P Så slipper jag kanske springa fram och tillbaka till lägenheten.. :P Men jag har ju även mammas bil nu i 2 veckor om inte Erika ska sno den av mig..
Skönt med en egen bil ett tag. :)

Nae bara dra fram snabeldraken och börja någon gång.

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0