Torsdag.

Kom nästan nyss hem från lägenheten har myst lite med mina gubbar och varit ut på en liten promenad :) Sen har jag hunnit med att gå ut med Figo och Svante på en promenad med så nu är jag ganska trött. Men imorrn är sista dagen jag behöver springa fram och tillbaka för att gå ut med hundarna. :) Men jag gör det gärna för att avlasta Marcus lite. :) Jag blir även så glad att få träffa mina gubbar med så det är bara ett plus att springa hem till dem med..

Sitter just nu och väntar på marcus, han är ju som vanligt och skruvar. Han skulle bara byta däck på cadillacen men han gör förmodligen något mer på den.. :) Var skönt att få höra den vråla på lunchen.. Älskar de ljudet. Men det var nog sista svängen innan vintern. Vem kunde tro att det skulle bli i mitten på november ;P.

Tydligen ska det ju komma snö imorrn med, men just nu ser de lurt ut eftersom det är plus grader än men vädret kan ju ändras fort på några timmar..

Nae ska nog bege mig till Marcus och ser så han lever. Sen blir det väl bingolotto :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0