Torsdag..

Godmorgon och go dag. :) Gårdagen var ju som toppen och jag känner mig glad än så länge men tröttheten har kommit tillbaka..Nae shit vet inte vad jag ska ta mig till, Får nog stiga upp runt 7 eller 8 imorrn för att försöka vända på dygnet. :)
Plus ska ju jobba på lördag och vill inte komma på jobber dunder trött. Så imorrn blir det en tidig morgon :) Är ju fredag med så varför ska en hel fredag gå till spilo av att jag ska sova hela dagen. :)

Idag ska jag tror de eller ej baka BULLLA :D Yes var skit länge sen jag gjorde de och sist jag baka bulla var nog med pappa <3. Han var riktigt duktig på att baka bulla. Saknar hans bullar väldigt mycket.
Men nu ska jag baka egna :)
Tror mamma, Anton och Marcus blir glad av lite bulla :) Så idag blir det bullbaknings dag..:D
Bara jag lyckas med dem så.. :)

Blir både vanilj och kanelbulla :) Så vill ni ha en påse så hör av er.



Är lite roligare att baka hos mamma för hon har då de redskap hemma så man slipper då för hand och ja jobba ihjäl sig för en kakka typ :) Men ska skaffa lite såna saker till lägenheten med, nån gång iaf :)

Nae ska leta efter lite mera recept och sen iväg och handla det jag behöver med hundarna :)

Hade bra idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0