Tisdag.

Ja lyckades somna halv 2 inatt.. Men hittade någon blogg som gjorde så fina tårtor och hade jätte bra recept :) Jag vill också kunna göra snygga tårtor, med blommor och ja allt möjligt. :P
Får väl köpa något nybörjarkit och prova mig fram :) Hehe
Men man kanske ska ha större intresse till att baka om det ska bli riktigt bra :)
Men hittade en rolig sida där man kan betsälla hem en massa vertyg som kan behövas om man ska göra en rolig och snygg  tårta :P
Kanske man skulle ha fixat hem lite och gjort något roligt. :) Blir ju så mycket roligare att baka saker då. :)

 
Bilderna lånad från google.se.

Har hunnit vara ut med alla hundar och nu sitter jag och äter lite älg :)
Längtar tills Marcus slutar så vi får fara iväg på ett litet uppdrag.. :P
Blir nog bra.

Nae nu ska jag kolla om jag hittar något roligt på den dära sidan :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0