Snart ny vecka igen..

Ja man har då varit trött och sliten hela dagen lång, ja fyfan fick sova en stund innan bingolotto och som tur är, är jag fortfarande trött. Så jag ska väl gå och lägga mig snart :)
Ska se klar trubbel i paradiset som går på 3an först :) 

Har som bara legat i soffan nästan hela dagen förutom de gånger jag var ut med hundarna. :P
Gubben kom förbi så vi fixade oss lite pizza och sen så spelade vi bingolotto, men ingen av oss vann något denna gång. Men kanske nästa söndag :)
Sen for vi till lägenheten så jag fick träffa mina andra pojkar, Akilles och Aragon.. :) Så skönt att få puss på de med :)

Ja imorrn blir det att ta tag i lite papper och sen försöka skriva lite på mitt cv :) Sen en lång promenad med hundarna om nu vädret vill vara med mig :P Är ju svin halt just nu..
Menmen.

Nae nu ska jag se på filmen.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0