Snart är det lördag. :P

Nae nu ska jag sova börjar bli ganska så trött :) Bra att man bastade ikväll för varje gång jag bastat så blir jag skit trött :)
Annars har kvällen varit riktigt mysig får hoppas på en lika mysig dag och kväll imorgon med och att man vaknar upp på rätt sida och får känna sig lite pigg iaf :)

Jo glömde säga att jag och Marcus fick plocka upp en hund idag, hunden hade dragit sig loss från en draglina och sprungit iväg. Vi var väldigt nära att köra på den för den sprang bara rätt över vägen. Som tur var det efter en 30väg så det gick bra. :) Vi hittade då ägarn efter en stund så nu mår nog hunden och ägarn gott :) Fyfan för att ha borta sitt kära husdjur :S

Vi gjorde något bra idag :)

Nae nu måste jag sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0