Rubrik

Varit ute på en kvälls promenad med hundarna och gud så härligt det var. Kanske inte på de ställerna det var väldigt mörkt på men annars var det mysigt.. Fast Akilles däremot är ju ganska mörkrädd så han gick och kollade bak ganska ofta. Sötnöten min :)
Var meningen att jag bara skulle gå med hundarna till marcus som är på jobbet men tydligen så skulle det ta lite längre dit än vad jag trodde, så jag tog hundarna och gick samhället hem och upp vid teckan :P  Så vart en riktigt skön promenad :) Akilles var även duktig på att gå fot :)
Så nu hoppas jag på att vi kommer sova gott inatt..

Vann även gratis glasögon idag, var med på en tävling som lensway hade :P De delade ut 2000 glasögon och om man var nog snabb så skulle man få sig ett par :) Men vet inte om jag ska ge bort de till Marcus ist så han får sig nå fina glasögon, jag har ju redan ett par :P

Blir nog att vara nykter i helgen, får väl köra eller något.

Nae nu ska jag hoppa i duschen, göra en kopp te och invänta Marcus som gav all kärlek för idag till skotern :(
Så ska försöka snåla till mig lite love när han kommer hem :)

Nae hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0