Onsdag :)

Vilket härligt väder vi fick idag plus lite minusgrader med :P Men det skulle ha varit lite snö då hade det varit mera okej med minus. :)

Idag känner jag mig mer utvilad än vad jag varit de andra dagarna :D Så ska bar dricka upp min kaffekopp och packa hundarna i bilen för sen drar jag iväg till mormor :D Ska bli mysigt att komma ut på landet och få träffa henne :)
Känner att jag vaknade på rätt sida idag är ovanligt glad och hoppas inget ska förstöra min glädje just nu.. :D

Började då med att jag fick en bild från Annica på lilla Samuel i en mössa som jag köpt åt han :) Gud så söt han blev i den.. Är som en liten nalle som knoppen på mössan ja inte så lätt att förklara men :P
Han var då söt iaf :)
Så det gjorde min morgon att få se han :)

Nae nu ska jag byta kläder och bege mig :)

Ha en bra dag alla
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0