Om sanningen ska fram.

Ja denna dag började väl inte så bra, får hoppas att den slutar bättre :)..
Har då hunnit vara ut med alla mina hundar och varit på jobbet och fixat lite.
Kollade vad jag skulle få i lön nästa månad men nae då var hela den månaden borta?? Skumt får hoppas det är fixat så jag får lön nästa vecka. :P Annars bli jag lite små sur.

Var väldigt mysigt att gå idag, skönt när det är lite svalt och att de blåser lite. :P
Gick ner mot arvidsjaursjön på en stig som går bakom nå stort rött hus som jag inte ens vet vad det är för hus eller vad som är i de. :P Men de har då varit där ganska länge så.
Blir som en lagom promenad när man går dära och hundarna kan oftast vara utan koppel. :)
Så då får man gå lite för sig själv och fundera...

Har så många orohetsmoln runt om mig som jag bara vill lösa, jag kan lösa några men ett vet jag inte hur jag ska kunna lösa denna. Man kan som bara gå på hoppet.
Är så jävulst orolig och vill bara ha ett svar..Nu förstår jag varför jag är ute och går jämt och varför jag behöver rensa mina tankar. Känns som man har börjat om på nytt igen. När pappa blev sjuk så var jag ut jämt och gick, Oftast sent på kvällen eller mitt på dagen och ibland gick jag runt leastadius 2 gånger per dag.. :( Just för att jag behövde komma bort från "verkligheten". Jag blundar för det mesta och vill inte riktigt vara med på vad som sker runtomkring mig. Nu förstår jag varför jag kan var på topp ena dagen och sen på botten nästa.
Jag är rädd så jävla rädd att det ska hända igen. Jag förstår ju inte heller hur jävla seriöst det är och vad det verkligen handlar om. Jag vet inte hur fan jag ska bete mig eller få mig att inse och förstå.
Förlåt att jag bara blundar för det, vill finnas dära men vet inte hur, jag bryter oftast bara ihop och har svårt att verkligen visa mig stark när det kanske behövs.
Utan dig är jag inte hel.

Nae usch vet inte vad jag ska göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0