Ny design.

Tänkte det kunde vara lite roligare med en liten ny design så det fick bli en enkel som kanske de flesta har :P Önska man kunde vara lite bättre på att designa så man fick sig en egen.. Men nae så duktig blir jag nog inte.
Annars så har jag just varit ut med hundarna och pussat marcus hejdå..

Blev ris och kyckling till middag med 2 goda såser :D Blev skit gott.
Sen så kom Marcus med min nya skoterdress och tro mig jag är kär.. Den är så skön att ha på sig :) Älskar den helt enkelt.
Dagen har annars varit super och inget har än gjort mig på dåligt humör. Får hoppas man vaknar lika glad imorn med. :)
Snart är det bara 1 vecka kvar tills mamma kommer hem och då får jag flytta hem till mina älsklingar igen :)
Nog för att jag börjar trivas att bo hära, att ha ett hus :)
Men ett eget hus kommer nog lite senare. :)

Tänkte även visa 2 av de klänningarna jag fick hem idag.. :)



Vart då nöjd med dessa 2 :)

Fick 2 oväntade överraskningar idag med :D
Väl behövt som mormor brukar säga :)

Nae nu ska jag se lite teve :) 

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0