Måndag.

Då var det måndag igen och en helt ny vecka väntar på att bli fyld med saker att göra :) Har då varit förbi i lägenheten och varit ut  med Akilles å Aragon sen städat undan lite plus startat en tvätt. :P
Marcus är ju som bortskämd direkt jag är borta då står städning, diskning och tvättning ganska så stil :P Snorunge. :@
Men igår hade han starta en tvätt iaf. :P Lite beröm endå.

Akilles hann ju självklart få i sig en mus med som låg mitt på gångstigen och jag hann inte se den innan han hade tagit den i munen och även svalt den. :S Blää, Så han lär väl skita ut den hel som sist han åt en mus. Eller så har Marcus en överraskning någonstans när han kommer hem :P Hehe.
Varför ska katterna ibland bara leka med dem tills de dör, kan det inte äta upp mus jäveln ist. :P

Har även hunnit med lite städ hära hemma i huset :)
Nu ska jag ta mig en kaffekopp och fundera på vad man skulle ha gjort till middag idag.
Marcus dår komma hit och gräva guld i frysen och se om det finns nå smaskigt :P

Nae hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0