Lördag

Ja då var det snart kvällen och jag ska inte göra ett skit.. :( Alla nära och kära ska ju dricka men det kan inte jag för jag ska upp 7 och jobba imorrn :( :) Ja hellre att pengarna rullar in på konton än att dom rullar ut.
Plus jag kommer inte vara bakis imorrn heller :)
Men jag ska väl ta mig en glas vin iaf och försöka få upp det sista av julpyntet. Har köpt mig nå stjärnor som ska upp i fönstret :) Sen får jag komma på något roligt att göra med resten av allt :D

Tur man har kanal+ så får jag kanske se en massa bra filmer ikväll, sex and the city 2 skulle då gå så den måste jag bara se :D Var ett tag sen jag såg den sist. :P
Men hade ju hellst önskat att gubben skulle ha myst med mig ist för att fara ut. Menmen.

Har även hunnit att fara förbi mormor en sväng idag för syrran skulle hämta nå saker så då ville hon att jag skulle följa så steg upp ganska så tidigt idag. :P Men det är ju bra för då kanske jag tar mig i säng lite tidigare ikväll.
Får väl se om man tittar förbi hos Emmelie och Linus lite senare. Men då blir jag förmodligen bara sugen på att dricka så ja får väl se. Marcus är ju inte så långt bort iaf..

Nae vart inge vettigt inlägg.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0