klockan är för mycket.

Ja att man aldrig lyckas somna, jag tror jag tänker för mycket.
Finns för många funderingar och tankar som gör att jag tappar tiden och min sömn totalt, inte konstig man är trött om dagarna jag får väl några timmars sömn men inte är det så mycket att jag känner mig pigg om dagarna..Känns som det är en massa beslut som ska tas, en massa saker som ska göras.
Ångest över ingenting.
Men ja det är väl dessa jävla tankar om allt som gör att jag inte lyckas somna.
Är inte så kul att sova bort dagarna heller
men vad gör man inte om man är dö trött? jo sover ännu längre.

Får hoppas detta ger sig när jag får komma hem till lägenheten till mitt vanliga liv. Inte detta springade fram och tillbaka.

Akilles har även börja tappa en massa hår igen. Tyckte det blev mindre sen vi fixade nytt foder. Får hoppas det blir bättre sen. Ska ge dem en massa kärlek när jag kommer hem. Då ska de få fara ut på långpromenader igen.
Då får även jag rensa mina tankar.
För när jag mår dåligt och har mycket inom mig då far jag ut på långa promenader för att bara få tänka och komma på benen igen. Mår så mycket bättre då. :)

Vart lite allt möjligt i detta inlägg :P
Nu ska jag sova iaf
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0