Hejhej

Varit ute på en lite längre promenad med hundarna än vad som var tänkt, blev istället 2 timmars promenad :D Fick lite mera spring i benen och drog en längre runda, var riktigt skönt.. Nu är både jag och hundarna helt slut och Akilles har redan somnat. Så jag känner mig duktig som fått han lugn :P
Nu har jag gjort mig lite kaffe så jag blir lite piggare så disken blir gjord. :)
Ska även hänga lite tvätt, sen beger jag mig till konsum för att handla mat till ikväll men syrran och mamma :)
Kommer nog bli en bra kväll. :)
Är så skönt med våra tjejkvällar för jag kan prata ut om det mesta och får goda råd från dem båda :)
Plus alltid mysigt att mysa med delar av familjen :)

Nae nu luktar de kaffe så
Hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0