Godmorgon.. :P

Har varit vaken en stund och hunnit ut med Figo och Svante, nu sitter jag med en kaffekopp och försöker bli lite piggare så man orkar gå ut alla hundarna idag igen :) Sen ska de städas hade jag tänkt för just imorrn kommer mamma hem. :)
Så sista dagen man är hundvakt :)
Ska bli riktigt skönt att få börja om på det vardagliga livet hemma igen. :P Med en massa tvättande, långa promenader med hundarna, disken :S. Blää för att diska förhand.
Varit bortskämd med diskmaskin nu så kommer inte bli kul.. :)

Usch såg en spindel i lampan, tur den var liten för annars hade jag inte kunnat ta bort den.. Men känns som det kryper en massa spindlar på mig just nu :S FAN vad jag hatar spindlar....

Senare idag blir det mys med gubben och bingolotto :D Hoppas på stor vinsten på 2 miljoner skulle som sitta jävligt fint. :)
Finns mycket man skulle vilja göra med de pengarna.
Skulle fixa ett nytt kök till mamma köpa en snygg och stor bil till mig själv :) Skulle iaf ge min familj något väldigt fint.. :)
Kan ju inte vara hus snål som hellst. :)

Nae nu ska jag kolla runt och se om jag hittar något roligt att läsa :)
Sen ut på mina promenader.

Hade bra idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0