Fredagsmys..

Ja jag sitter hära och hoppas på att Marcus blir klar snart (han skruvar ju som vanligt.) så jag får mysa lite med han innan han ska hem till lägenheten igen.. Suck.. :P
Nae men lite mys måste jag bara få annars går det ju inte.

Sitter då för mig själv och har fredagsmys med en öl i handen och sen för en gångs skull så ser jag på idol..
Sjukt brukar inte se det annars.. :P
Men det fanns inte mycket på teve som var intressant denna kväll så idol fick det bli :)

Funderar på att ta några glas vin och sen gå in på nelly och beställa hem lite kläder :P Beställa nu och betala i februari tyckte jag lät bra. :) Iaf jag.. Jag behöver ju som en jul klänning och något snyggt till nyår.
Sen var det skit länge sen jag köpte mig en snygg klänning. :) Ska jag unna mig det eller inte?
Ja det får vinet bestämma :P hehe

Sen är jag ju duktig på att blogga nu skriver ju minst 3-4 inlägg om dagen :P Kanske för att jag inte har något bättre för mig.. :) Men vafan det är ju någon som läser iaf.

Nae man kanske skulle ha försökt att se på idol igen..
Sen ut med mina pudels :P

Hade <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Tycker du ska unna dig en klänning, det är du värd! <3

2011-11-04 @ 23:43:30
Postat av: Thea

Sv: Haha tack Annica, jag unnade mig 3st :P <3

2011-11-04 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0