Fredag.

Steg upp tidigt idag för att köra mamma till bussen, så snart sitter hon på ett plan till Gran canaria :). Hon kommer ju vara borta i 2 veckor :( Saknar henne redan ju.. Ja för de som inte visste är jag väldigt mamma sjuk och tack vare henne så står jag på mina egna ben idag.. Mycket har hon gjort i mitt liv som jag aldrig skulle klara av själv.. :) Kommer sakna henne men 2 veckor går fort :P
Plus hon behöver denna resa och jag tror hon kommer få det väldigt kul med Moster och Krister :)

Sen efter jag lämnat mamma så for jag hem och sov igen :/ Kanke inte så smart eftersom jag är riktigt trött just nu. Men kaffet får göra mig lite piggare :)

Ska snart bege mig till mamma för att mysa med Figo och Svante som är skit sura för att mamma farit.. Sen ska jag ut på samhället på lite ärenden :)..

Sen måste jag verkligen köpa nya skor, kan ju förfan inte ens gå idag nästan. Mina höfter gör ont och jag går väldigt skumt :P haha
Får låna ett par av mamma just nu. :)

Ja ser ut som helgen blir att vara hemma och mysa med Figo och Svante.. Får basta och vara för mig själv, Kanske inte det roligaste när alla andra ska ut men ser inte bättre ut just nu.. :S
Ajja kommer nog bli bra ändå  :)

Nae men trevlig helg
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0