Fredag

Ja då vart det fredag igen :) Idag ska jag julpynta det sista.. Kommer nog komma upp mera saker sen eftersom jag lär köpa lite mera pynt :D Var då och handlade utebelysning igår så nu har jag fixa julfint på bron, jag vart då nöjd.:) Fundera på om man skulle ha gjort något mer men det återstår att se. :)
Har hunnit julpynta hos mamma också :p

Sen har man ju fått alla kanal+ kanalerna men bara på prov så vet inte hur länge vi har dom eller hur länge vi haft det heller. Men bara hoppas på ett tag till :)
Snöar även en hel del så nu blir nog gubben glad när det kommer lite snö :D

Nae idag ska bli en myspys dag ska göra en god jävla middag vad vet jag inte än men den ska då vara god :D Sen ska jag bara mysa ner med gubben hoppas jag då om int han ska ut och springa överallt :P Brukar vara så om helgern. Men får hoppas att han är min ikväll iaf. :) Men det är klar hans andra älskling är ju hemma så han kanske måste få mysa lite med han med.:P
Men jag kan ju iaf hoppas att han vill mysa lite mera med mig för imorrn måste jag göra en ganska tidig kväll eftersom jag ska jobba 7-17 på söndag.. :P
Typiskt att man ska missa skyltsöndagen. Menmen.

Nae ska dricka upp mitt kaffe och göra mig en liten smörgås sen ska jag sätta igång. :P

Äntligen har Samuels doppresent kommit och jag vart då nöjd med den :) Tycker den va riktigt fin nu får jag se om Robin och Annica gumman också tycker om den :D

Nae ha en bra fredag för det ska jag fanimej ha :D

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0