Förvirad..

Jag har en jobbig magkänsla som jag inte riktigt vet vad jag ska göra åt.
Det är både bra och jobbig känsla.
Känner mig vilsen igen, vet inte riktigt vilken väg jag ska gå.
Hela denna vecka har varit jobbig, har inte kännt någon glädje och känner att jag inte varit mig själv heller.
När allt har varit så bra och man har känt kämpar glöden och glädjen,
så försvinner den lika fort som den kom.
Har varit nära till tårar hela veckan och igår kom dom bara.
Jag vet inte vad det kan bero på, är det för att jag inte vet vars jag har mig själv eller är det för man bearbetar sorgen än.
Jag har ångest inom mig för ingenting men den kommer bara upp ibland.
Det trycker ner mig väldigt mycket.
Tappar min självkänsla totalt när jag mår såhära.
Det som är bra är väl att jag försöker tänka positivt och försöker hitta glädjen igen.
Men är ändå rädd att tillslut så kommer jag gräva ner mig själv, tappa hoppet och den glöd som finns kvar inom mig.
hatar att må såhära.
Känna sig vilsen och inte hitta något svar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0